torsdag den 29. september 2011

SING SING SING

I fødselsdagsgave fik jeg, af Lene, et gave kort til Sing Tehus i Skindergade. Vi indløste det i dag, og sjældent har jeg været et rarere sted. Alt var så fint, velsmagende og hyggeligt. Et dejligt sted at være.

Lene åbenbart havde valgt en nederdel, der passede så fint til menukortet.

Min rugbrød med hummus, der smagte helt overdrevet godt.

Lene's japanske Matcha

Som satte de fineste ringe i koppen, som på mest idylliske vis mindede os om temarker i Østen.

Min Shangri La Oolong og en nyfunden stole forelskelse. 
Egon Eiermann (Æggemand!!!!!! Ha!!) -stole, som de har i en spisestols udgave i tehuset. 

Min smoothie med Matcha, agurk og banan. 
Måske den bedste smootie jeg har fået!
Og flot med kontrast sugerør!

Og en rædi fin lampe!

Closeup af deres tedåser

I mellemgangen fandt jeg sørme også et fint gulv!

Ja, jeg ved da godt at det hele lyder til at være for godt til at være sandt, men jeg synes godt nok der var rigtigt rart. Vi skal altså også derind og have lysegrøn te i vintermørket!

8 kommentarer:

  1. Jeg var også helt pjattet med det gulv! - jeg glemte bare at sige det, da jeg kom tilbage fra toa... Det kunne være så flot i mit køkken!!!

    Og sikke en masse tags du har givet det indlæg, først troede jeg du havde glemt "venner", mens så læste jeg færdigt ;) Jeg er glad for at du nød gaven, den er velfortjent og HURRAAAA

    SvarSlet
  2. Årh, det har været en fin tur, den!

    SvarSlet
  3. Det er nemmerlig et helt vildt fint sted!

    SvarSlet
  4. @ Lene; Uh ja, lige til køkkenet!

    @Ibs; jah, så fin!

    @ Karla; Jah, det kunne godt blive yndlings tested, selv om Tante T har ligget øverst i årevis

    SvarSlet
  5. Åh hvor er det nydeligt! Gulvet er vildt fint - og stolen ligeså! Ja, det hele faktisk!
    Jeg vil gerne invitere dig på en kop te/smoothie derinde når jeg engang er i København. :)

    SvarSlet
  6. @ Cille; Jeg vil også gerne invitere dig derind! Det gør vi! Inviterer hinanden!

    SvarSlet
  7. Åh, har så tit kigget på det, men aldrig taget mig sammen til at sidde ned. De har den mest fantastiske helbredende Oolong. Vil også gerne med næste gang jeg er der, men det ender jo med at bliv overrendt af tehungrende bloggere ;)

    SvarSlet
  8. @ Louise; det gør vel ikke noget. Sådan et sted tager nok imod os med kyshånd, fordi der bliver blogget og dermed reklameret. Se selv hvor mange der vil derind efter mit bette indlæg. Og vi skal da klart derind!
    Helbredende Oolong ligefrem? Jaja, bare jeg får min te!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!