onsdag den 5. februar 2014

om at ikke turde være modig.

I morgen slutter noget, som har gjort godt.
Hver 14 dag har jeg mødtes i en gruppe i tre timer. 17 gange har jeg været der.
Jeg vil ikke have det skal slutte, jeg er jo kun lige begyndt. Det er de sidste par gange der har vist sig ting tunge og grimme i mit sind, som jeg skal have ryddet op i.
Jeg vil turde mere. Jeg vil turde søge om forlængelse. Jeg tør ikke. Det gør så mange knuder i min mave, at skrive, at jeg beder om forlængelse. Ordene kommer ikke rigtigt ud. Det skal de helst inden i morgen.

Men. Nu poster jeg det her. Så kan jeg ikke slippe uden om, for nu holder I, derude, mig i ørene. Jeg kan ikke bare lade som om, at jeg ikke ville søge.
Jeg vil søge. Jeg tør godt.
Ikke?



8 kommentarer:

  1. GO Go Bananagrrrrl, du kan (og du skal<3) kh muttilove

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg det! Du skal bare bruge Bananagrrrrl som dit superhelte-alterego. Bananagrrrrl tør alt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg turde, helt uden at lade som om, at jeg ikke var mig!

      Slet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!