søndag den 6. juli 2014

Årsdag

Jeg er kommet i et intimt forhold, og i ved det jo godt. I har bare ikke ville indse det.

Faktisk er det ikke et helt balanceret forhold, fordi det indebærer, at jeg kaster en masse fodsved ind i forholdet, uden at få en eneste dråbe tilbage. Det er jo lidt ledt af mig, men det ser ud til at det bare accepteres uden kny.

Vi havde årsdag i fredags. Vi har været sammen i 2 år. Der har været knubs, og jeg var faktisk en lille smule utro for et par uger siden.
Jeg vendte tilbage, og nu ved vi, at det skal være os. Vi er ikke i tvivl.

For at fejre, får i en lille kavalkade af billeder fra de seneste måneder, for som en hver anden idiot i et godt forhold, kan jeg ikke lade være med at dokumentere os hele tiden.

Øverste billede er fra 2 års dagen, som vi tilbragte sammen med en helt masse andre i lykkelige forhold.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!