tirsdag den 17. marts 2015

Tegn or Die. Forår

Troede du jeg havde glemt at proppe tegningerne på bloggen?
 Ha, jeg har bare været knalderdoven.




7. Marts: Det er blevet vindueskarmsæson igen!




8. Marts: Miniskørtsfeminist.




9. Marts: Løber tør for viskelæder og kan ikke viske hjælpestreger ud.




10. Marts: Har fået en lille bitte værksteds plads hos Crossing Lines.




11. Marts: elsker at køre i Metro med rullere på.





12. Marts: Mit hulahold er nedlagt af dumme Fitness World.




13. Marts; Går op uden på et meget højt kirketårn. Går i panik flere gange. Ægte Panik. Når næsten helt op. Er stolt.





14. Marts. Tegne en ananas. kan ikke finde på andet og de er jo så trendy. Ja ja.




15. Marts: Blindtegning. Man kigger kun på objektet, ikke på papir overhovedet. Flere år siden jeg har gjort det sidst. Det er stadig sjovt.




16. Marts:  Har ingen kage.




17. Marts: Drømmer om en lyserød 80'er errari. Skal vist øve mig i at tegne biler


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!