torsdag den 2. april 2015

Forår går op og ned. Tegn Or Die

Dybe indåndinger er der mange af. Rigtigt mange. 



18. Marts: Nu igen:





19. Marts: drømmer boligdrømme. 




20. Marts: Hvordan mon det ville være med naturlige farve?





21. Marts: Feriestart. Nå.





22. Marts: Vask




23. Marts: Hækleklub med Bedste, Faster A og kusine Lina i Århus. 




24. Marts: Tegner i venners sofa. Bedste hundeven ved min side. 




25. Marts. Cafe med veninde. Tid flyver for hurtigt. 




26. Marts: Fight the power back. 




27. marts: Te doodle.




28. Marts: Hovedpine anatomi. Dagevis med hovedpine udmatter.





 29. Marts: Det går op for mig at det er lettere at kun bruge et par. Sælger det andet.





30. Marts. Boligdrømme pilles ned af bankmand. Tårer ude på gaden.




31. Marts: Er ked, men taknemmelig for støtte fra de sociale medier og andre gode. Tak.





1. April: Lever på kanten.


4 kommentarer:

  1. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlet
  2. Det er så befriende at tegne. Jeg elsker det virkeligt også. Tegner tit når jeg skal have hovedet lidt væk fra mine mange projekter. F.eks. vores bambustøj webshop inde på https://www.bambuni.dk/

    SvarSlet
  3. Hi! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your blog posts. Can you recommend any other Beauty Write For Us 

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!